Egeria /
Sektörler /
Elektronik Cihaz & Ofis Ekipmanları

Elektronik Cihazlar & Ofis Ekipmanları Için

Tam Entegre Servis Yönetimi (FSM) ve ERP Çözümleri

Evde ya da ofiste, yüksek teknoloji ve ofis ekipmanı organizasyonlarının zorluklarla başa çıkabilmesi, servis sağlayıcılar için büyük bir potansiyel uğraş gereksinimini ortaya çıkarmaktadır. Çeşitli ve değişken bir uzun ömürlü varlık grubu ile durmadan büyüyen karmaşıklık düzeyi arasında, servis verimliliğini en üst düzeye çıkarmak ve aksama süresini yönetmek her zamankinden daha önemlidir. Bu durumu, artan güvenlik kaygısı, düzenlemeler ve şirket politikaları ile eşleştirdiğinizde, çözümün asla olması gerektiği kadar kolay olmayacağını fark edeceksiniz. Bu zorlukların üstesinden gelmek için, servis uygulamanızın benzersiz karmaşıklığını çözebilecek bir servis ortağı bulmanız gerekir. IFS, işinizin benzersiz gereksinimlerini karşılayacak olan servis desteğini sağlamak için genişlik ve derinlik sunar. IFS FSM ile, yalnızca bugünün servis zorluklarını aşmakla kalmayıp, yarının servis başarısının neye benzediğini görmeniz ve hazır olmanız için, sunduğumuz araçlarla yanınızdayız.

Varlıklarınızı yönetmek için servis

Ofis Ekipmanı Tedarikçi Ve Üreticileri

Fotokopi makineleri, faks makineleri vb. son kullanıcı ekipmanı tedarik eden şirketler için, servis boyutları son derece karmaşıktır ve uzmanlık gerektirir. Bunu doğru bir şekilde yapmak için, yüklenicilerden, içeriden veya self servis olsa bile, uçtan uca bir servis anlayışı gerekir. Üstelik kuruluşların bu yaşam döngüsü ihtiyaçlarını ödün vermeden karşılayacak doğru araçlara ihtiyaçları vardır.

IFS Saha Servis Yönetimi yazılımı, uçtan uca servis ömrünün tamamını kapsar. Son geliştirmeler ve gömülü IoT özellikleri, piyasadaki en eksiksiz ve bağlı saha hizmetini sunan, sınıfının en iyi çözümü haline getirmektedir. Operasyonel verimliliği maksimum seviyeye çıkarmak, geliri artırmak, maliyetleri düşürmek ve müşteri memnuniyetini geliştirmek için sizinki gibi kuruluşlara yardım ediyoruz.

Ofis Yöneticileri

Ofis yöneticileri, şirketlerin ihtiyaçlarının sıfır aksama süresi ve hızlı iyileşme gerektirmesi konusunda benzersiz bir zorluk yaşıyorlar. Bu da servis atamalarının, kesinti giderlerinin ve diğer tüm şirket operasyonlarının optimize edilmesini her zamankinden daha zorunlu hale getiriyor. Ofis yöneticileri için ürün artık sadece çalışma alanı değil; aynı zamanda deneyim. Bu sebeple şirketinizin benzersiz doğasını anlayan ve müşterilerinizin mutluluğu için tam olarak ihtiyacınız olanı veren bir ortak bulmalısınız.

IFS ile, servis seviyesi anlaşmaları, standartlaştırılmış iş emri süreçleri ve artan faturalandırılabilir saatlere sahip diğer yerleşik ofis yönetimi kuruluşlarının seviyelerine katılacaksınız. Ayrıca, IFS, sözleşmeli ve kurum içi personeli tek bir platformda yönetmenizi sağlayacak esnekliğe sahiptir. Ofis yönetimi ihtiyaçlarınızı IFS ile bir üst seviyeye taşıyın.