Servis Yönetiminde Dünya Lideri çözümümüz ile işgücü verimliliğinizi optimize edin.
gibi karmaşık ve zorlu süreçleri için kapsamlı, kolay kullanımlı uçtan uca entegre bir çözüm sunuyoruz.
IFS Müşteri Deneyimi Yönetimi çözümü ile müşteri deneyimi yönetiminizi geliştirin ve sorunsuz müşteri deneyimleri yaratın. Servis personelinizi, yeni nesil müşteri hizmetleri çözümleri ile güçlendirerek, çok kanallı iletişim merkezi oluşturun ve şirketinizin yenilik yapmasını, entegrasyonunu ve çevikliğini destekleyin.
Sahada, servis verilen tamir ve bakım noktasında varlık hakkında doğru bilgilere zamanında sahip olmak, teknisyen üretkenliğini artırır. IFS'nin eksiksiz saha servis yönetimi çözümleri ile en karmaşık servis işini bile kolayca yapabilirsiniz. Varlıklardan ve parçalardan sözleşmelere, faturalandırmaya ve garantiye - manuel işlemlerinizi kaldırın ve servis çalışanınıza tam bir görünürlük sağlayarak gücünü artırın.
Saha teknisyenleri için yedek parçaların bulunması, yeni işler için faturaların artırılması veya yerinde müşteri tekliflerinin sunulması gibi hizmet açısından zengin bir araç seti, servis mükemmelliği sağlar ve saha çalışanlarının verimliliğini dönüştürür.
Uzaktan Yardım çözümümüz, sorunları anında teşhis etmek ve çözmek için deneyimli ekibiniz ile teknisyenleri, mühendisleri veya müşterileri sanal ortamda birleştirir.
Verimliliği en üst düzeye çıkarın ve görünürlüğü artırın: IFS, uçtan uca entegre tek bir çözüm ile tüm tersine lojistik ve depo onarım süreçlerini kolayca yönetmenizi sağlar. Bu sayede envanter ve lojistik faaliyetleri ideal seviyeye gelir, onarım kârınız artar, envanter maliyetleriniz düşerken müşteri memnuniyetiniz ise yükselir.
Yüksek hacimli, değişken ve karmaşık servis ihtiyaçları için dünya standartlarında İşgücü Planlama & Çizelgeleme çözümü. Klasik optimizasyon yazılımlarından farklı olarak çözümümüz içerisinde yer alan, gerçek zamanlı gün içi optimizasyonundan uzun vadeli durum çözümlemesi (What If) senaryo planlamasına kadar gelişmiş özellikleri kullanarak işgücü verimliliğinizi IFS ile artırın.